Ana sayfadaki akışa girip kitap hakkındaki detaylı incelemenizi tesadüfi olarak okuyunca çok etkilendim. Kendi çevremde okuyan, okuduğunu anlayan ve buna dair yorumlamalar yapan insanlar olmayınca bu gibi sitelerde sizin gibi insanları görüyor olmak beni mutlu ediyor. Okuduğunu paylaşan, çıkarımlar yaparak farkındalığına o gün bir başka açı daha ekleyen ve benim de bi nebze o pencereden bakmamı sağlayan insanlar ne güzel... Sadece teşekkür etmek istedim size.