“Bir hata için özür diliyorsan bu öylesine bir söz değil, bir daha yapmayacağının senedi olsun. Aynı hatalar için tekrar tekrar özür dilemenin bir değeri yok.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında yarınlar dindeki acıları unutturmak için gelir, zaman geçtikçe acın dinecek sözü bu yüzden söylenir.
Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir!
Dünü unut ve sabret,
Yarın güzel olacak elbet...