Nerdeeee :D
"... şöyle pencereleri açıp “Ohhhh hayat ne güzel, dünya ne güzel" diye uyanamadık.."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dâne-i fülfül siyah, hâl-i mahbûbân siyah. Her dû dil sûzend amma, an kücâ, in kücâ!" Karabiber siyahtır, sevgilinin yanağındaki ben de siyahtır. İkisi de yakıcıdır. Ama biri dili yakar, öteki gönlü yakar. O nerdeeee, bu nerde!