Neslihan Tabarlı

Neslihan Tabarlı
@nesli_tt
"Biz aldatıldık ... Bir insanın ömrünün en iyi yılları yirmi ve yirmi sekiz yaşlar arasındaki yıllar,bizden çalındı."
Reklam
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
O mavi gözlü bir devdi. Minnacık bir kadın sevdi. Kadının hayali minnacık bir evdi, Bahçesinde ebrulii hanımeli açan bir ev.
Û li rohelatê Dema ko dinya hişyar dibe ...dengê.....strana azahî û serbestiyê,bila Minâ tîrêjên rojê ên pak û zêrîn Bikeve nav dil û guhên me Bilûra min Tu yî xemravîna dilkêtiyen welât...
Sayfa 112 - İthaki yayınları·Kitabı okudu
Kültür-Sanat