"Gurur ve gösteriş farklı seyler, ama sık sık aynı anlamda kullanılıyorlar. İnsan gösteriş düşkünü olmadan gururlu olabilir. Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır, gösteriş ise bizim hakkımızda başkalarına ne düşündürtmek istediğimize."
Kitaplarda okuduğumuz depresyon kelimesine bir cankurtaran simidi gibi sarılırsın . Çünkü nedense hepimizde , maddi olsun , manevi olsun , bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır , bunu yapmazsak büsbütün çılgına döneriz .