Duygu Satoğlu

"Tecrübesizliğimden kalemim sağa sola kayabilir ama kafamdaki acıların kalemimi başına buyruk koşturmayacağına inanıyorum."
Sayfa 132 - Maya Kitap·Kitabı okudu
Reklam
"İnsanın fani olduğunu düşündüm. İnsanoğlunun beş para etmez ömrünün faniliğini düşündüm."
Sayfa 85 - Maya Kitap·Kitabı okudu
"Yoksa yeryüzünde kötü insan diye bir tipin var olduğunu mu sanıyorsun sen? Öyle alnında kötü insan yazan birisi yok bu dünyada. Normalde herkes iyi. En azından herkes, normal birer insan. Umulmadık bir zamanda birden kötü insana dönüvermeleridir korkunç olanı. İşte bu yüzden hüküm vermek zordur ya."
Sayfa 69 - Maya Kitap·Kitabı okudu

Duygu Satoğlu

, bir kitap okudu
9/10
·144 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Ogai Mori
6.9/10 · 4.281 okunma
"O zaman gerçek benliğini âdeta bedeninden ayırıyor ve kendine dışarıdan bakıyordu."
Sayfa 86 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Reklam