D

Mavi...
"Ve ne oluyor biliyor musun? Sen ölüyorsun bir akşamüstü, hayat devam ediyor kravatın ucunda..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hem oda dediğin nedir ki? Hangi oda insanın kendine ait olabiliyor artık?"
Ölürsem neye gam yerim ki en çok? Bidaha küfredemeyeceğime
"İnsan bilmediği konularda hep abartılı fikirlere sahip olur."
Dönüş
Çünkü yollar kahpedir. Yollar elemle uzar ve sevinçle kısalır.