İNTİKAM TAHTI
7/10
·328 syf.··
2026 29. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2026 12:51
Herkese merhaba, 2. kitabımızıda bittirdik... ilkinde daha güzeldi puanımdan belli 6 verirdimde hadi neysee 1 puan benden gelsin dedimmm. Ama haketmedide değil yani.. Ria beni şok etti valla bir an gercekten hafıza kaybı yaşıyor zannettim, muhtiş oyunculuk ama daha fazla devam ettirseydi keşke yani ettirdide ona karşı zaafı cok bellı olduğundan hemen yumuşuyor... bence Ria kyle ne yapsa hakedıyordu ama bu kitapta Kyle bir tık sevdim o yüzden dövülmesi filan hoşume gitmedi... ve asla ria’yı yine terk etmedi. Ria kendince haklı olduğunu biliyordu. Kyle hayatının neler olduğunu bir kısmını öğrendik ve hak vermemek elde değildi. Daha aksıyonlu kitaptı, smut olması gerekdiği kadar vardı yeterlı bence ama hamilelik olayında bir yandan ria hak verdim bir yandan hak veremedim. Aldıracağını belirttiğinde kyle olan üzüntüsü beni üzdü yani... sonrada kyle yapması gerektiğini anladı , gitmeyi tercih etti bence haklıydıda hem cocugu ıstemıyor hemde kyle yüzünden bir şeyler gelıyor kızın başından... kendini ondan korumak ıcın gidiyor ve başı belaya giriyor ... ria tam o sırada onu kurttarmak ıcın aşık bır kadının yapması gerekını yapıyor.. sevıyom böyle sahneleri ve mutlu son... Şimdi kyle gibi bır adamın oğlu gay oluyor bununda kitabı oluyor ve herkes cok sevıyorum... ınanılmaz gerçektenn... yazık cok yazık... Neyse ; Sevdim, beğendim ve seri herkese tavsiye ediyorum.. Ve yayınevinden en kısa zamanda Ria ikiz kardeşi reina kitabını heyecanla beklıyorum
Dark romance
İntikam TahtıRina Kent · Ren Kitap · 202668 okunma
Hayat Çok Kısa
5/10
·364 syf.··
2026 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2026 15:47
Herkese merhaba, Herkesin bayılarak okuduğu kitabı malesef ben beğenmedim, hemde hiç beğenmedim. Bu yazarın benlik olmadığını anlamış olduk... spoiler olucaktır... İlk önce ALS Hastalığının ne olduğunu ne zorluklar yaşandığına dahil bilgi almış olduk... o konu hakkında yazara tşk ederiz. Ama bence konu hakkında üstten bir anlatım olmuş.. karakterin bu dahil bir anısı fılan okumadık... neysee Şöyle anlatayım ; benim için aşırı durağan bir kitaptı, herkes duyguların cok iyi olduğunu filan söylemiş ama bana asla geçmedi. Şimdi evet kadın karakterin bir ölümcül kas hastalığı olduğunu düşünüyor, işte zaten ölücem hastalığımı öğrenmeye ve sonrada olucak tedavi sürecine girmemek için , kendinde ne olduğunu öğrenmıyor öyle hayatı yaşamaya calışıyor. Yani hayat sevince güzel filmi vardı yaa, işte ordaki kız gibi burdaki başrol kadın... kendisi pek sevmedim ama ailesi için yaptıklarını taktir ediyorum. Kızın ailesi asla katlanacak kişiler değildi. Güya üzüntüden o haldelermiş fılan yaa bir get yaaa, gel bunu külağıma anlat... kız karakteri gereksiz sevgi dolu olması beni irite etti, duygusal olarak hiç bir etkileşim olamadı. Gelelim herkesin hayran olduğu başrol erkeğimize; ben anladım ki green flag adam hiç benlik değilmiş, yani evet aşırı yardımsever, kibar fılan ama bu kadar vermek için yaşayan bir adamı bende bir etkılenme yaratmadı malaesef yani ben tabikide hayran olmadım aksine salak bence hahahaha neden mi? İlk önce kendisi bir ceza avukatı hemde baya başarılı bir avukat; nasıl biri beklersiniz böyle adamı cin göz, böyle insanları iyi tanıyan fılan ama daha 9 aylık sevgisilinin evli olduğunu kadın ona söyleyınce anladı... yuh dedim hiç mi? Bir şey anlamazsın yani aşırı trajekomik geldi... diğer bir konu ise; başrol kızla olan ilişkisi, bakın adrian gibi bir adam
Romantizm
Hayat Çok KısaAbby Jimenez · Epsilon Yayınevi · 202629 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·352 syf.··
2026 10. kitabı
Kitap: 1984 - George Orwell 7/10 Öncelikle başta çok sıkıldım ama ilerledikçe eh işte dedim sonra sonra fikrim değişti ama sanırım alıntılar vs keşfettime düşüyordu diye spoilerlere yakalandığım için beklentimi karşılamadı o yüzden 7/10 HERKES ÇOK ÖVDÜ O YÜZDEN BU MUYDU DEDİM ÜZGÜNÜM Fakat finali beni şaşırttı bu yüzden bu kadar popüler olmuş olabilir sanırım 1984 okuması biraz zor ama etkisi kalıcı bir kitap bunda hemfikiriz ama öyle bir atmosferi var ki huzursuz edici, sürekli izleniyor olmak ve her şeyin yasak olması ve özellikle düşüncenin yasak olması ııı neysee “Büyük birader sizi izliyor” Ana karakter Winston bu sisteme karşı ama çok da güçlü biri değil aslında. Daha çok düşünerek karşı çıkmaya çalışıyor Ama finalde sanmayın ki mutlu olucaksınız Direnen Winston’ın başına neler gelıyor neler O işkenceler ve 101 numaralı oda Aslında fizikseld en çok psikolojik işkence ön planda. Yani amaç sadece acı çektirmek değil, kişinin düşüncelerini tamamen değiştirmek. Ve şunu fark ettim ki sıkıldığımız yerleri yazar bence bilerek yapmış o sıkıcılık bile aslında bize o baskıyı hissettirmek için olabilir ama yinede daraldım. Ortak okuduğumuz gurupta en geride ben kaldım
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,4bin okunma
Veba
5/10
·416 syf.··
2026 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Mayıs 2026 15:02
Herkese merhaba, Merak ettiğim bir kitaptı ama tamamıyle boş bir kitap olarak bittirdim. Aşırı sıkılarak zar zor bittirdim.. Kitap; mahşerin dört atlısı olan veba’nın dünyaya gelip herkese hastalık bulaşıtırp insanlığı öldürüyor, kız karakterde insan hali ile kahramcılık yapıp vebayı öldürmeye calışıyor fılan.. zaten ilk sahnede direk kendini feda edıyor vebanın gecçtiği yerde beklıyor bir güzel vuruyor onu sonra üstüne canlı canlı yakıyor adamı... bir an o sahnede şok oldum... vurmayı geçtim, canlı canlı birine yakmak aşırı şeytanca geldi neysee... işte tabikide veba ölmüyor yeniden diriliyor fılan, kızıda kendine esir alıyor cezanlandırmak için , at üstünde onunla beraber gıdıyor, geçtikleri her yerde olan ınsanlar hastalık bulaştırıp öldürüyor veba.. Kitap tam bir slow burn... ben normalde okurum severim de bunda hiç sevmedim... ne konunun ilerleyişini nede karakterleri... hiç birini begenmedim.. işte kız bir yandan adama yani vebaya karşı bir şeyler hissetmeye başlıyor bir yandanda adamda nefret edıyor... nefrette haklı bebek cocuk demeden herkesi öldürüyor... ben kitaba başlamadan farklı bir şeyler okuyacagımı sandım, böyle nefretle aşka arası bır şeyler olucak insan ve veba savaşcak fılan olcak sanıyorum öyle bir şey yok ... kız yaralanıyor veba ona bakıyor aynı şey tekrarlanıyor kitap sonuna kadar ve yolculuk boyu bır evlerde kalıyor fılan ayy yazarken bile sıkıldımm. O kadar sıkıcıydı yani kitap, işte aşık oluyor veba kıza ınsani duygular beslıyor , kızda hıssedıyor ama kendine yediremıyor kendi ırkını öldüren adam karşı bır şeyler hıssetmeyi, işte bır kaç olay oluyor fılan bunlar yattıyor... ayyy sanki yaşlıların seks sahnesi okudum yani... o kadar sıkıcı... ve ne olmazsın vebada bakir cıkmaz mı? O zevkten sonra kıza daha çok aşık olur hahahahah
Macera
VebaLaura Thalassa · Martı Yayınları · 202616 okunma
Spoiler içerir!!!;
Puan vermedi·224 syf.··
2026 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2026 16:46
Ahh bee Yusuf!... Çok üzüldüm bitirince. Sabahattin Ali'nin güzel betimlemeleri ve anlaşılır üslubu ile çabuk bitirilebilen ve çokta sevdiğim bir eser oldu benim için. Konuya gelecek olursak girişten çok etkilendim eşkıyalar tarafından anne ve babası öldürülen ve yanı başlarında duran çocuk Yusuf vay be ne cesur bir çocukmuş dedirtti. Ve tabii ki orayı incelemeye gelen yüce gönüllü kaymakam Salâhattin bey hiç oğlu yoktur tek kişi Muazzez vardır bide eşi Şahinde çok ayar oldum bu kadına,bir anne olmasına rağmen kızını soktuğu durumlara, düşüncesiz davranışlarına... Her neysee. Hilmi bey ve oğlu Şakir hani olur ya filmlerde babasi zengin(genel olarak fabrikatör)olup oğlu çapkın olup sağda solda kızlarla kötü yollara düşen Şakir tam olarak öyle biri, en çok üzüldüğüm Kübra ve annesi oldu ve her şeye rağmen babasız/ kocasız oldukları için çalışmaları. Çok sayıp sövmek geldi içimden Şakire. Olaylar çok hızlı gelişiyordu. Ve bir diğer üzüldüğüm kişi ise Yusuf'un arkadaşı zavallı Ali. Yusufla Şakir tartışınca Şakirde küçük beyniyle intikam almak istiyor böylelikle Muazzez ile evlenmek istiyor. Babasıyla konuşup plan yapar Salâhattin beyle kumar oynayıp borç karşılığında kızı alacaklar eee Yusufta bir çözüm yolu arar ve Aliden alır bunu ve olayların sonra tam bir felaket.... Bir dernekte kafası hoş olan Şakir olayı biliyor ve sarhoşlukla Aliyi öldürür hele ceza almaması beni çıldırttı neymiş babasi fabrikatör ya kimse şahitlik etmez ve elini kolunu sallaya sallaya çıkar aslında kaç yıl önce yazılmış olmasina rağmen şimdide bir şeylerin değişmemesi ne acı ne rezil bir durum. Parayla ve mertbeyle suçundan kaçma. Ohh ne âlâ memleket!... Ve bence olayların kopuş noktası Yusuf'un en son Muazzez ile nikah kıyması, ardından kaymakamlikta işe girmesi ve tabii ki Salâhattin beyin
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025210,9bin okunma
Okçu'nun Laneti! Kaç kurtar kendini Küçük Tilki
10/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2026 44. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2026 17:03
Serinin kitaplarına normalde teker teker inceleme yazmam. İlk kitaba yaparım ve orada biter. Ama bu seride farklılık yaptım. Bu kitap serinin ikinci kitabı veee bayıldımm ilk kitaptan bin kat daha güzeldi. Konusundan bahsetmeden bam diye duygularımı anlatacağım. Spoili ve spoisiz iki kısım yapacağım. Bilen bilir spoi vermeden durmakta çoook zorlanıyorum. :) ͜͜͡͡✯SPOİSİZ YORUM Kitap beklentimi karşıladı. Sırlar çözüldü, aksiyon doruktaydı. Bölümler kısaydı yaklaşık (6-7 sf) o yüzden hızlı hızlı okudum. Bölümler uzun olunca okuma isteğim azalıyor. Bu seriyi bu kadar rahat okumamın en büyük nedenlerinden biri de bu. Kaçma-kovalama sahnelerini okumaya bayılırım bol bol ondan gördük. Lakin Jacks ve Eva arasındaki ilişki yine ağırdan ilerledi. Birbirlerini o kadar umursamıyormuş gibi davranıyorlardı ki ufacık bir iltifatta havalara girerek okudum. Son 40 sfda duygudan duyguya girdim. Yazar kalbimi deştin!!! Jacks sonunda doğru kararı verdin. :)) 3. kitap bol hüzünlü olacağa benziyor. ͜͜͡͡✯SPOİLİ YORUM (En sevdiğim en sevdiğim) Spoisiz kısmı yazmak çook zordu. O kadar olay oldu ki her biriyle ilgili yorum yapmak istiyorum. Gözlerinizi hazırlayın uzun bir yazı geliyorrr. En baştan başlayalım Apollo'ya Avcı ve ayna laneti yapıldı sonra uyandı. Vee avcı lanetinden dolayı Evangeline onun tilkisi oldu. Bu lanete göre avcı,tilkiyi öldürmek zorunda. Kendini kontrol edemiyor, tilkiyi her gördüğünde onu öldürmeye çalışıyor. Anlayacağınız gibi Eva kaçtı Apollo onu öldürmeye çalıştı. Bu kovalamaca esnasında Apollo'ya üzüldüm her seferinde Eva'ya kaçması için yalvardı. Jacks, Eva'yı bir ara kurtarmak için denize atladı. Ve Eva o esnada Jacks'in kalp atışlarını hissetti. İşte o zaman Jacks'in Eva'ya aşık olduğunu fark ettim. Bu kovalamaca esnasında Eva köprüyü açmak için
1000Kitap
Hiç Bitmeyen MasalStephanie Garber · Dex · 2023927 okunma