Günaydınlarrr efenimm nabersinizz nasılsınızz jsjsjjs Hayat nasıl Ohaaaa bir yıl daha bitti yeni bir okul macerası başlayacak 3 Ay sonra hazirmiyizzz gençlikkk sjjdjd kendimi çok yaşlı hisetim Neyse neysee iyi günler hanımefendiler ve beyefendiler
Duygu ve Düşünce
Dışarıdan sert görünüyorum. Yandık ki ne vah ama önemli değil yaa böyle daha iyi aslında herkese yumuşak olamam özellikle yabancı ve... neysee shhddh
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ortaokul yıllarımda bir sıra arkadaşım vardı ve sınıfta hiç sevmediği bir kız vardı kızı kötüler dururdu sonra bir gün sıra arkadaşım elinde kocaman bir tabloyla gelmiş o ne için dedim ( bu kızın resmi acayip iyiydi baya ödüllü fln) neysee dedi ki sevmediği kızın doğum günüymüş ve ona elleriyle onun portresini çizmiş dedim ki nasıı ya sen o kızdan nefret ediyordun ne dese iyi "dostuna yakın düşmanına daha yakın"var ya o an kanım çekildi İnsanlara güvenimi dehşet azaltan bir olaydı. Sizin de var mı böyle anılarınız
Uzun bi aradan sonra bitirdiysem kitabi! Neysee kitap okumaya geri başlayalım en acilinden özlenildi…
Neysee... Geçmişteki hatalarımızı düşünmeyi bırakıyoruz ve yeni hatalar yapıyoruz.
mayis okumalarim ve haziran tbr!!
Merhabalar!! bugün mayıs okuduklarım ve haziran tbr hakkında bir ileti hazırladım. Öncelikle ben bir ay içinde çok kitap okuyamadığım için çok kafama takıyordum ve böyle hemen bir kitap bitsin de diğer kitabı okuyayım kafasındaydım. Yani bildiğiniz insanlar 1 ayda 10 kitap okurken ben niye 4,5 te kaliyordum diye dusunuyordum ve bu acayip modumu düşürüyordu ve kitapları zorlayarak okuyordum işte hemen bitsinde başka bir kitaba geçeyim mayis okuduklarim çok gözuksun. Bu yüzden artık gerçekten zorla okumak değil de o ay gerçekten canım hangi kitabı okumak istiyor onu okuyacağım okumasam da kendime dert yapmayacağım. Ayrica bazı kitapları 7,8 gün -sayfa sayısı az olmasına rağmen- gibi bir süre de okuduğumda da kendimi kötü hissediyorum. diyorum ki kendime niye 300 sayfayı bile 10 günde okuyorum😐😫 sanki okumak için değil de hani en az kaç günde bitiririm gibi bir yarışa girdiğimi hissettiğim için artık kitaplara böyle davranmamaya karar verdim. Kendimi düzeltmeye calisacagim haziran ayinda. Neysee hadi geçelim asıl konuya Mayis okumalarım Mindf*ck 1: Risk 7/10 Süpernova 10/10 Mindf*ck 2: Sekte 8/10 Mürebbiye 7/10 ifrit herhalde haziran'a sarkacak gibi ama yarina kadar bitirebilirsem ekleyeceğim buraya Haziran tbr İyi Bir Kızın Cinayet Rehberi✔️ sena ve Liz Puckle'ın önerileriyle seriye başlıyorumm. Kitabından sonra dizisini de izlerimm Harry Potter ve Ateş Kadehi✔️ Şair İmparatoriçe Hannah Gardiner’i Kim Öldürdü? Beyaz Diş Otranto Şatosu✔️ Mindf*ck 3: Kızıl Melek✔️