Nəzrin

Nəzrin
@nezriin
Ağlayacaktı.. Kim anlayacaktı?.
Reklam
“İyi olan şey unutulmaz, seni unutmayacağım."
Ölüm gibi bir şey oldu.. Ama kimse ölmedi.