“Baba, sana daha önce de söyledim, burada tek başına kalmamalısın, sana iyi gelmiyor, inat ediyorsun...”
“Peki, nereye gitmeliyim?” diye sordu dedem.
“Senin evine mi, yani?”
“Evet, bize gel!” diye yalvardım ona.
Ottaviano Dedem gülümseyip başımı okşadı.
“Yaşlı ağaçları söküp başka bir yere taşırsan, ne olacağını biliyorsun, değil mi?.. ölürler. Bunu annene söyle.”