emine

emine
@nihayetinde
dünya sonlu, kalbim kederli
“O bensiz yapamaz!” sözü aslında, “Ben onsuz yapamam!” gerçeğinin saptırılmasından başka bir şey değildir. Yaşamasını beceremeyen bir insanın bunun sorumlusu olarak yakınlarını göstermesi ise kabul edilebilir bir gerekçe olamaz.
Sayfa 96
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kusursuzluğun tanımı yapılabilmiş olsaydı, bu tanımdaki ölçütlere uyabilen bir kişi herhalde çok sıkıcı olurdu. Kusursuz olmaya çalışanlar bile öyle olduktan sonra!..
Sayfa 81
“Kendi değerini kimsenin ona davranışıyla ölçmeye kalkmasın. Allah’ın onu en şerefli şekilde yaratıp değer verdiğini hatırlasın.”
Eğer tadını bilirseniz ekmeği paylaşmak, ekmekten daha lezzetlidir. Necip Fazıl Kısakürek