Nilay

Nilay
@nilayarucan
. |Unutmayalım; öğrenmeye, gelişmeye, okumaya, sevgiye duyulan açlık en güzel açlıktır. :) |Kitapların insanlara dost olduğu bir hayat geçirmeniz dileğiyle, sevgiyle, umutla, sağlıcakla! .
Public Relations and Promotion
Ankara
Ankara, 25 Eylül
71 kütüphaneci puanı
2597 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Aklına yaz. İnsan yaşıyor, ama sanki yokmuş gibi. Elbette sorumluluğu daha az, kendin yürümüyorsun, yönetiyorlar. Sorumsuz yaşamak daha kolaydır, ama faydası azdır.”
Kitap Alıntısı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“…insan Tanrı değildir, insan merhametsizdir, ona yaranmak zordur.”
Sayfa 8·Kitabı okudu
1K

Nilay

, bir kitap okudu
6/10
·128 syf.·
49 günde okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2025 00:08
·
2025 6. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma
“Masum güven, nihayetinde suçun özü müydü?”
Edebiyat