Yalnız çıplak olan yaşar güneşte. Yalnız dümeni olmayan açılabilir engin denize. Yalnız geceyle kararıp şafakla uyanan ve yalnız kar altında köklerle birlikte uyuyan ilkbahara ulaşacaktır.
Bugün yaptıklarımın ve yarın yapacaklarımın sonucu ne olacak? Hayatımın sonucu ne olacak?
Neden yaşamalıyım? Neden bir şeyler istemeli ya da yapmalıyım? Daha da farklı soracak olursak; hayatımın, kaçınılmaz biçimde yaklaşan ölüm tarafından yok edilemeyecek bir anlamı var mıydı?