bugün şunu gördüm, türk siyaseti hakkında yabancılar öküz gibi sıfır hassasiyetle konuşuyor. onlara öküz olduğunu göstermenin tek bir yolu var çok akıcı dillerini konuşmak. aynen onların kullandığı kelimelerle ama o incelikle, o tonlamayla. birine lafı yapıştırmanın da tek yolu onun diline maruz kalmak mecbur kalmak. aga rezalet.