azra

azra
@nothings
başka türlü bir hayat da olmalı, böyle bir acı için yaratılmış olamayız
daima yolunu kaybetmişiz, çaresiziz biz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nilgün Marmara biliyorum, bir gün dayanamayacak küçük kalbim arkamı dönüp inandığım ve güvendiğim her şeye veda edeceğim…
Edebiyat
veda öpücükleri olmadan, ayrılık hüzünleri yaşamadan birbirimize binlerce söz vermeden aceleyle gitmek çok acımasız olacak biliyorum.
“anılar mutlu olsun, kederli olsun hep acı verir.”
“ölüm bir kafa tutmaydı. ölüm bir iletişim kurma girişimiydi. insanlar gizemli bir şekilde kendilerinden kaçan merkeze ulaşmanın imkansızlığını hissederken; yakınlık uzaklaşıyordu, esrimeler tükenip gidiyordu; insan yalnızdı. ölümde bir kucaklaşma vardı.”