“Sadece kendinle bir şey yapabilirsin. Dünyadaki başka kimseyi değiştiremezsin, sadece kendini değiştirebilirsin. Mümkün olan tek devrim budur. Mümkün olan tek dönüşüm kişinin kendisinin olandır.”
Biz toplumumuzda tutkuyu kaybettik. Bir şeyleri sevdiğimiz için yapmıyoruz. Bir şeyler yapıyoruz, çünkü kendimizi mecbur hissediyoruz. Bu, perişanlığın formülüdür.