Öznur Ergin

Öznur Ergin
@nurergin82
Siyah kadar yalnız mavi kadar sonsuz
"Ayrılık zamanı geldi. Siz yaşamak için kalıyor, ben ise ölüme gidiyorum. Hangimiz daha iyi olacaktır, bunu ancak Tanrı bilir."
Sayfa 86·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'İnsanın yaşamadığı şeyi anlaması güçtür.'
Sayfa 34·Kitabı okudu
Düşünce, ölüm kadar kuvvetlidir. Ölümü yok edemez ama onun rahatını bozabilir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
"Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanında yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?"
Sayfa 35·Kitabı okudu
Hissediyorum...ama anlatamıyorum...