Geceler boyu yalnız ve sessiz beklerken pek çok şeyi yeniden düşünür insan. Hani, yabancı bir sesi duymak isteyen nöbetçi kulaklar,kendi iç sesini dinleye dinleye sabah eder ya ! Neler neler söylemedi içim o uzun bekleyiş gecelerinde,neler neler kurdum içimden,bilsen...