Nursima

Nursima
@nursimaBabur
..
23 Ekim 1997
135 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
 “Ah, gelseydi ne büyük mutluluk olurdu ama! Dışarıda yağmur yağarken burada tamamen biz bize olurduk. Ona birkez daha sarılsam yeter; arkasından başıma ne gelirse gelsin...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan, sadece yaşlıların muhafazakâr, gençlerin ise yenilikçi olduklarını sanır. Pek doğru değildir bu. Genelde asıl gençler muhafazakârdır; yaşamak isteyen, ama bu konuda kafa yormayan, zaten nasıl yaşanması gerektiği konusunda kafa yoracak zamanları da bulunmayan ve bu nedenle o zamana kadar süregelmiş hayatı kendilerine örnek alan genç insanlar.
Ne çok yalan söyleniyordu yeryüzünde; sözle, yazıyla, resimle ya da susarak
Bencillikle lekelenmiş sevgiler pek yakınlık uyandırmaz; hesaplı davranışlardan, her türlü çıkar düşüncesinden kalp tiksinir