İnsan evvela kendi kendinden utanır gibi olur ama, bilir misin, bizim en büyük maharetimiz nefsimizden beraat kararı almaktır.
vicdan azabı dedikleri şey en fazla bir hafta sürer.
Ondan sonra en aşağılık katil bile yaptığı iş için ka'fi mazeretler tedarik etmiştir.
Şırnak'ta bir köy okulu için okuma kitabı topluyorum . Henüz kütüphaneleri yok ve amacım onlara bir kütüphane oluşturmak. Dünya klasikleri, ilkokul ve ortaokul seviyesinde kitap toplamaya çalışıyorum. Bu konu da bana yardımcı olursanız 🙏