nurhan

nurhan
@nuynk_
buna yaşamak denmez ama yinede sen bilirsin
"Bayağı bombok bir durum, " diye fısıldadım. "Hem de bombokluğun elli tonu," diye mırıldandı.
Sayfa 51
Reklam
"Yelken yapmanın dünya kadar eski bir şiirselliği var,"
Çarşaftan gelinlik yapmaya çalışıyorsam suç benimdir çarşafın değil.
Bir deliyle tartışmanın ne anlamı vardı ki?
Sayfa 65
Biliyorum kızıyorlar bana; şüphe etmemi yasaklıyor, şüphe edersem ağır küfürler savuruyorlar. İnandırmanın yeni bir yolu da bu. Ama Tanrıya şükür, benim inancım yumrukla değiştirilecek cinsten değildir. Görüşlerini yanlış olmakla suçlayanlara çatsınlar. Ben görüşlerini sadece anlaşılması zor ve cüretli olmakla suçluyorum. Karşı görüşe ise, onlar kadar azgınlığa varmadan ben de tutmuyorum.
Sayfa 332
Reklam