📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç kimse için hiçbir şey yapamayacağımızı ... anlıyor musun... Birbirimizi kurtaramayız. Kendimizi de."
Ne kalıyor geriye o zaman ? Soyutlanma ve umutsuzluk mu ?
Sevgi, acının içinden geçme yollarından yalnızca biri, bazen yanılıp ıskalayabilir. Acı hiçbir zaman ıskalamaz.Ama bu yüzden ona dayanma açısından pek dayanma seçeneğimiz yok. İstesek de, istemesek de katlanmak zorundayız.
Acı çeken şey benlik; benliğin ise yok olduğu bir yer var. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Ama gerçekliğin, rahatlık ve mutlulukta görmediğim, acıda gördüğüm gerçeğin, acının gerçekliğinin acı olmadığına inanıyorum.