Çevirisi biraz yorucu olsa da içerik anlamında hayran kaldığım bir kitap.
Annesi babası ölen bir Çeroki çocuğunun büyükannesi ve büyükbabasından aldığı eğitimi anlatıyor. Kitap aynı zamanda kızılderili ailelelerinin ötekileştirilmesini eleştiriyor. Kitabı unutup tekrar okumak istiyorum. Ancak beni öyle etkiledi ki unutmak imkansız..