yağmuradam

yağmuradam
@okanokan
"biraz yağmur kimseyi inciltmez... "
Her şeyi anlayabilmenin tek yolu kendini yok etmektir, gerçek varo­luş budur ve ben tam da bu eşikte duruyorum.
yağmuradam
Güzel kitaptı güzel bir alıntı olmuş
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah zalimlerin ettiklerine (tevbe için) mühlet vermemiş olsaydı, mazlumların ahı önünde dünya bir an bile dayanamaz, yıkılırdı (Allah ihmal etmez, imhal eder-mühlet verir.)
yağmuradam
Güzel söz
Puan vermedi·528 syf.·
2021 1. kitabı
Uzun zamandır bu kadar güzel bir kitap okumamıştım.. Yine Ahmet Ümit in o kendine has kalemine anlatımına bir kez daha hayran kaldım .. Her zaman olduğu gibi bir sonraki sayfayı merak ettirdi tarih severler mutlaka okumalı bu kitabı Ahmet ümit in okuduğunuzda her kitabında aynı tadı alabilirsinşz okurken hiç sıkılmzsınız ..
Sultanı ÖldürmekAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201924,7bin okunma
yağmuradam
Kesinlikle güzel bir kitap
Çürümenin Kitabı
1/10
·192 syf.·
2025 31. kitabı
Çürümenin Kitabı kitap ta herşeyin anlamsızlığını anlatıyor İyilik, kötülük, inanç, hatta hayatın kendisi — hepsi anlamsızdır der. Bu düşünce, insanın yaşam isteğini ve maneviyatını yok ediyor. Ben sevmedim neden böyle bir kitap dikkatimi çekti onuda bilemiyorum
Çürümenin KitabıEmil Michel Cioran · Metis Yayınları · 202514,5bin okunma
yağmuradam
😂 güzel yorum bende sevmemiştim
Kaybetmekten kaybolmaktan korkuyordum..
yağmuradam
👍