Çalıkuşu

Çalıkuşu
@okurbirisiii
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Edebiyat
Reklam
Fakat o, fikirlerinden ziyade insanlara, yaşayan şeylere bağlı, sevdiği vakit ölüme kadar sever, en küçük şefkat tecellisiyle kalbi atar bir kadın olacaktı.
1K
İç huzura sahip olmak ve kendiyle barışık yaşamak, kişinin sağlığının temelidir.
1K
Herkesin gözünde var olduğu halde, kendi gözünde yeteri kadar var olmayan insan, stresli ve mutsuzdur.
1K