"Okumak her şey içindir. Gerçek hayatta gidemeyeceğin yerlere gidebilirsin. Olamayacağın kişiler olabilirsin. Yapmaya izninin olmadığı şeyleri yapabilirsin."
(...)
Sanırım hiçbir seyi unutmamak güzel bir sey, hayatımın her anı kafamın içinde. Bu aynı zamanda sinir bozucu. Çunku hiçbirini paylasamıyorum fakat hiçbiri kaybolmuyor.
"Günde tam kırk dört tane günbatımı gördüğüm olmustur."
Sonra da eklemistin:
"Biliyor musun insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor."
"Demek sen kırk dört günbatımı izlediğin gün pek üzgündün?"
Küçük prens buna karsılık vermedi.
...
"Evet, bir çok insan bu türden bir dışlanmışlık hissedebilir. Insanlar hep kendileri gibi birilerini arama eğilimindeler. Oysa farklılıkta zenginlik vardır."