Herkese Merhaba,
Herkesin öve öve bitiremediği Karga Krallığının1. Kitabını bittimiş bulunmaktayım... Puanımdan anlaşıldıgı gibi ben öyle çok sevemedim. Ama neden karga ya aşık olduklarını anladım cunku bende oldum, yazar resmen karga karakteri için diğer tüm karakterleri ezmiş... çokta güzel yapmış hahah:D
Kitabımıza gelirsek; Bir kahin gelir kız karaktere der ki ‘’Hapsolmuş 5 Kargayı kurtar ve kraliçe ol’’ bu safoz kızda buna inanır küçüklüğünden beri aşık olduğu prens Dante ile olacağını sanır. Bu spoi değil, en başından anlaşılıyor zaten ne olup olacağını. Şimdi tam 300 sayfa kızın kendi hayatındanki mallıkları okuyoruz, işte güya güçlü ve özel biri ama asla öyle değil. Bir yandan güya aşık olduğu Dante’nin hayalini kurarken bir yandan da balıkçı olan yakışıklı Antoni ile işi pişiyor ( öpüşüyorlar- ilginç kızımız bakire, kendini danteye saklıyormuş—(gözlerimi deviyorum)... Şimdi bakın hikaye bence aşırı karışıktı, konu olarak baya değişik , bence yazmışta ama kadın karakter yüzünden konuya çok kendimi veremedim. Devamlı kızın saçma sapan duygularını ve davranışlarını okuyoruz. Tüm hayatı boyunca dante aşıkmış ama 2 dk sonra başkasından etkilenebiliyor. Yani en sevmediğim tüm özellikler bu kız karakterde toplanmıştı. İnatcı- şımarık- kaşar- kendini bilmez- gereksiz yüklenmiş olmayan özgüven- asıl başrol adama olan gereksiz nefreti vs vs vs daha ne ararsınız var kötü özellik olarak... 300 bölüm başrol adam yok zaten, kızın serüveni okuyoruz, işte bir ara kendini keşfetmeye çalışıyor ama sonra bir anda prens ile yattıyor fılan , sonra ama antoni olacak kişiye olan duyguları ile bocalıyor filan... ama en kötüsü ne biliyor musunuz? Kızın aşırı bir salaklık içinde olmasıdır. Mutlaka salak karakter cok okumuşumdur ama hatırlamıyorum ama bu senenin en büyük salak kız