9/10
·488 syf.··
2025 47. kitabı
Zaten ilk kitabın sonundan dolayı ayrı kalmıştık ve okumaya başladığımdan itibaren sürekli yan yana gelmelerini bekledim. Sürekli ama ve heyecanım hiç sönmedi, hiçç!! Hani savaşa hazırlık süreci içindeler ama savaş o kadar umrumda değildi ki, sadece yan yana gelsinler ve ben onları okuyayım istedim.. Kitabın dilii, bence hayran olunası cinsten Kelimelerin büyüsü var gerçekten.. Roman bir yerde “silah ya da bomba kullanmayı bilmiyorum ama benim de kelimelerim var” demişti.. Çok etkilenmiştim çünkü buna çok inanan biriyim Attie.. Aşığımmm ve Tobias.. İkinci kitapta girdi ama ikisine bayıldım, enerjilerini çok sevdim ama eksik hissettim. Keşke daha detaylı ve daha fazla okusaydık.. Gerçekten sevgimi çok fazla cümleyle anlatabilirim ama sığdıramam, çok seviyorum ve çok sevdiğimi de kayırırım.. Kusur görsem bile görmemiş gibi davranırım çünkü bağ kurduğum zaman umrumda olmazz ya da batmaz.. Bu seri de öyle ve bir puan kırarken bile içim acıdı yemin ederim ama biraz eleştirim var.. MALESEFF VAR OF REBECCA!! skdksmmsösös Son kısımları aceleye gelmiş gibiydi ama mutsuz sonla bitecekmiş gibi ilerledi ki bir bölümün sonunda kalbim durdu!! KORKUDAN AĞLADIM YEMİN EDERİM!! Her neyse.. Savaş başladığında az görünen karakterlerin bile o an ne yaptığını okuduk ve o kısımda film izliyormuş gibi hissettim inanılmaz güzel bir histi Burdan sonrası Spoilerrr️️ Ya o kadar ayrı kaldıkk kiii, yani o kadar ayrı kaldıkkkkk kiii.. Çok sinirliyim gerçekten.. Belli bir yerde Roman hatırladıktan sonra hep şeyi bekledim, yan yana plan yapmalarını ve o şekilde hareket etmelerini ama asla bunu göremedik ve gerçekten inanılmaz üzgünümm, inanılmazz!! Savaşa hazırlanmamız uzun sürdü mesela ama savaşın en kritik anı iki saniye de bitti, sonrasında İris’in yaptığı bir sahneyi de mesela okumak isterdim
Sonsuz YeminlerRebecca Ross · Olimpos Yayınları · 2025569 okunma
Stefan'ın kalemi
10/10
·71 syf.··
2025 3. kitabı
Merhabaa Kitabı çok önce okumuştum ama hala hatırlarım ve tekrar okuyacağım kitaplardan biridir. Stefan Zweig kaleminden çıkan bir şeyin kötü olma ihtimalini su zaman kadar hiç görmediğim için bu kitapta yine harika. Kitapta ki kadın karakterin bir kumarhane ye gitmesi ile başlıyor ve orada ilgisini çeken bir genç oluyor . Genç kumarda her şeyini kaybetmiş iken kadın ona yardım edeceğini söylüyor ve gençe aşık oluyor aralarında ki çekimi ben çok güzel hissetmiştim okurken. sonu yine Stefan kaleminden olduğu için çarpıcı bir sonla bitiyor onu söylemek istemiyorum okunup görülmesini istiyorum. Onun dışında kitap okuduğum en iyi kitaplardan biri olabilir önermekten asla kuşku duymacagaim bir kitap. Okumadan olmazz
1000Kitap
Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört SaatStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024151,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·336 syf.··
2025 1. kitabı
İlk kitapta ilk sayfadan itibaren tüylerim diken dikendi ama bu kitapta sanırım ikinci kısımda uçuşa geçtim gibi hissediyorum. Bu yüzden de ilk kısımlar böyle bence birazcık fazla sular seller gibi okunuyordu. Hatta bir ara korktum dedim ki 'Böyle rahat rahat, hızlı hızlı okuyoruz ama inşallah böyle bitmez..' Sanırım 5 dakikada 20 sayfa okunur. Neyse ortalara geldim ve hop anlatıcımız, kitabın seyri ve işler değişti. Heyecan arttı ve beni bir merak sardı. İlk baştaki bana göre aşırı olan akıcılık olumlu düzeyde azaldı ve artık olayı çözümlemeye başladık. Her sayfada 'Aha bitti!' dedim. Yazar 'Yook olmazz, daha bitmedi!' dedi. Yani son sayfada bile bir bomba saklıydı. Hele sonlarda cidden yerimde duramıyordum. İlk kitap benim için hep ilk sırada ama bu da çok keyifli ve bence eğlenceliydi. Ben ilk kitapta dram yüklü, tüyler ürpertici bir gerginlik hissederken, ikinci kitapta ise daha eğlenceli-heyecanlı bir gerginlik hissettim...
Hizmetçinin SırrıFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20237,4bin okunma
Çırpınan Kanatlar Evi
6/10
·560 syf.··
2024 37. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2024 15:54
Herkese Merhaba, Herkesin öve öve bitiremediği Karga Krallığının1. Kitabını bittimiş bulunmaktayım... Puanımdan anlaşıldıgı gibi ben öyle çok sevemedim. Ama neden karga ya aşık olduklarını anladım cunku bende oldum, yazar resmen karga karakteri için diğer tüm karakterleri ezmiş... çokta güzel yapmış hahah:D Kitabımıza gelirsek; Bir kahin gelir kız karaktere der ki ‘’Hapsolmuş 5 Kargayı kurtar ve kraliçe ol’’ bu safoz kızda buna inanır küçüklüğünden beri aşık olduğu prens Dante ile olacağını sanır. Bu spoi değil, en başından anlaşılıyor zaten ne olup olacağını. Şimdi tam 300 sayfa kızın kendi hayatındanki mallıkları okuyoruz, işte güya güçlü ve özel biri ama asla öyle değil. Bir yandan güya aşık olduğu Dante’nin hayalini kurarken bir yandan da balıkçı olan yakışıklı Antoni ile işi pişiyor ( öpüşüyorlar- ilginç kızımız bakire, kendini danteye saklıyormuş—(gözlerimi deviyorum)... Şimdi bakın hikaye bence aşırı karışıktı, konu olarak baya değişik , bence yazmışta ama kadın karakter yüzünden konuya çok kendimi veremedim. Devamlı kızın saçma sapan duygularını ve davranışlarını okuyoruz. Tüm hayatı boyunca dante aşıkmış ama 2 dk sonra başkasından etkilenebiliyor. Yani en sevmediğim tüm özellikler bu kız karakterde toplanmıştı. İnatcı- şımarık- kaşar- kendini bilmez- gereksiz yüklenmiş olmayan özgüven- asıl başrol adama olan gereksiz nefreti vs vs vs daha ne ararsınız var kötü özellik olarak... 300 bölüm başrol adam yok zaten, kızın serüveni okuyoruz, işte bir ara kendini keşfetmeye çalışıyor ama sonra bir anda prens ile yattıyor fılan , sonra ama antoni olacak kişiye olan duyguları ile bocalıyor filan... ama en kötüsü ne biliyor musunuz? Kızın aşırı bir salaklık içinde olmasıdır. Mutlaka salak karakter cok okumuşumdur ama hatırlamıyorum ama bu senenin en büyük salak kız
Fantastik Roman
Çırpınan Kanatlar EviOlivia Wildenstein · Olimpos Yayınları · 2023523 okunma
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2024 21:29
Lanet olsun hahahahha. Delircem. Bu nee?? Yazarcığım sen nesin böyle? Senin kafan nerelere çalışıyor be kadın! Bayıldım da BAYILDIM! Yani ilk kitabın yeri bende çoook ayrı ama bu kitabı da beni aşırı şoka uğratıp, ters köşe yaptı. En son yerimde heyecandan zıplıyordum hjsjsjjs. Şimdi, en başta planım pazartesi günü gelecek olan kitap kargomu almak ve yeni bir kitaba başlamaktı. Ancak pazar günü dayanamadım ve elime ilk gelen kitabı kaptığım gibi okumaya başladım. Kitap için ilk fark ettiğim şey şu oldu; ilk kitaba göre ikinci kitap kesinlikle çok daha akıcı. Bunun sebebi olarak ise ben bu kitapta gerginlik unsurunun ilk kitaba göre daha gevşek tutulduğunu düşünüyorum. İlk kitapta ilk sayfadan itibaren tüylerim diken dikendi ama bu kitapta sanırım ikinci kısımda uçuşa geçtim gibi hissediyorum. Bu yüzden de ilk kısımlar böyle bence birazcık fazla sular seller gibi okunuyordu. Hatta bir ara korktum dedim ki 'Böyle rahat rahat, hızlı hızlı okuyoruz ama inşallah böyle bitmez..' Sanırım 5 dakikada 20 sayfa okunur. Neyse ortalara geldim ve hop anlatıcımız, kitabın seyri ve işler değişti. Heyecan arttı ve beni bir merak sardı. İlk baştaki bana göre aşırı olan akıcılık olumlu düzeyde azaldı ve artık olayı çözümlemeye başladık. Her sayfada 'Aha bitti!' dedim. Yazar 'Yook olmazz, daha bitmedi!' dedi. Yani son sayfada bile bir bomba saklıydı. Hele sonlarda cidden yerimde duramıyordum. İlk kitap benim için hep ilk sırada ama bu da çok keyifli ve bence eğlenceliydi. Ben ilk kitapta dram yüklü, tüyler ürpertici bir gerginlik hissederken, ikinci kitapta ise daha eğlenceli-heyecanlı bir gerginlik hissettim. İyi ki bu yazarı tanımış ve kitaplarını okumuşum. Okuduğum iki kitabı da 10/10, mükemmeller benim için. Bakalım yeni çıkacak olan kitabı nasıl? Çok çok keyifli okumalar ve böyle
Polisiye / Gerilim
Hizmetçinin SırrıFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20237,4bin okunma
10/10
·85 syf.··
2023 57. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2023 23:22
~Delifişek~ Şeker portakalı serisinin son kitabıyla geldim Bu kitapta Zeze artık bir delikanlı Tabiki hayatında değişiklikler var ama Zeze kuş tabiki bu kitapta da sorgulamaya devam ediyor. Şeker portakalı kadar derin, yaralayıcı değil ama bunu da diğerleri gibi çok beğenerek okudum. Ve en çok kendimi bulduğum kitabı buydu. Okula bakış açısı, hiçbir şey yapmak istemediği, avareliği vs. 'aynı ben' dedirtti. Çerez tadında bir yolculuktu. Şeker portakalını okuduysanız zaten devamını getirmemek olmazz. Okuyun derimm Kitapla kalııın
DelifişekJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 202133,7bin okunma