Ölümün son iyiliği:Bir daha ölmemek! Friedrich Nietzsche
içeri arı girdi kaçtım tosbik dedi ki ne kacıyon küçük o sokmaz. dedim o ısırır onun ölmemek icin bi sebebi yok( ölümüne işçi arı bence o) - niye ısırsın seni - beni cicek zanneder - ne alaka dedim çün çiçeğğ gibiyimm neyse arıdan korktuğu icin eve gitti , demek o da çiçek gibinse
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak kimi mutlu etmiş, kimi memnun etmiş de ölmemek için yalvarıyor bunca ahmak?
İnsan ve Duygular
Ölmemek için hiç direnmedim , Zaten uykum geliyordu. Ben de gözlerimi kapatmak için bahane arıyordum...
1000Kitap
Sanata sığınır insan. Nietzche'nin dediği gibi... "Hakikat yüzünden ölmemek için sanat vardır"
Kırık Bir Mevsim
Bir gün seni unuturum sandım, meğer insan unutmuyor; sadece acısına alışıyormuş. Adını daha az anıyor, ama geceleri yine aynı boşluğa bakıyormuş. Balkonda unutulmuş bir sandalye gibi kaldı içim, kimse oturmadı üzerine. Rüzgâr geldi, toz geldi, yıllar geçti; ama senin yokluğun hep ilk günkü kadar taze kaldı. Bazen kalabalık bir caddede yürüyorum, her yüz sana benziyor uzaktan. Yaklaştıkça anlıyorum ki insan en çok, geri gelmeyecek olanı arıyormuş. Bir mektup yazdım sana, göndermedim. Çünkü bazı kelimeler ulaşmak için değil, yalnızca insanın içinde ölmemek için yazılırmış. Ben de onları susturamadım. Şimdi biri bana “Nasılsın?” diye sorduğunda “İyiyim,” diyorum. Kimse bilmiyor ki bazı insanlar en büyük yalanlarını en sakin sesleriyle söyler. Ve eğer bir gün yolun benim geçtiğim sokaklara düşerse, başını kaldırıp gökyüzüne bak.
Şiir