Bu defteri bir temenniyle, gerçekleştireceğim bir temenniyle kapatacağım.
.
.
.
.
Sığındığı son yerde de onu buldular. Yerini tespit ettiler. Bütün tanıklar dinlendi. Savunmalar alındı. Gereği düşünüldü. Hiçbir etki altında kalmadan bağımsız olarak karar verildi. Adam kapıyı açtı, içeri girdi ve tabancasını çıkararak ateş etti.
Şeytan biliyor ki insan sürekli birşeyler için pişman oluyor, sürekli başka şeyler istiyor...
Kısacası insanoğlu elinin altındakilerden hiçbir zaman memnun olmuyor.
"İnsan kendini neye mecbur hissediyorsa onu yapmak zorunda. Ben sana şöyle yap diyemem. Bence şans yada uğursuzluk diye birşey yoktur. Bu dünyada doğruluğundan emin olduğum birşey var, o da, kimse kimsenin hayatına karışmamalı. Herşeyi kendi yapmalı insan. Belki ona yardım edilir ama şunu yap denemez."