"-Haklısınız Kenan Bey, hangi nedenle olursa olsun, acı çekmek zordur. Ancak bu konuda hiç yalnız sayılmazsınız. Acı çekmeden yaşamak mümkün mü? Bugüne kadar kim bilir bu hayat size ne güzellikler, ne mutluluklar, ne heyecanlar sundu, Şimdi de sırada acı var. Korkmayın. Her gecenin bir sabahı vardır. Bu da geçer. Bu kadar umutsuz olmayın. "