Kübra

Kübra
@onemorecupofcoffeeee
Kendim için arşiv..
Birinin yasını tutarken, her şeyde ondan bir mesaj görüyorsun. Tek bir çimenin üzerine vuran güneşte bile. Bütün dünya onun tercümanına dönüşüyor
Reklam
Konuşma sırasında, her şeyi zaman içine ve genellikle de içinde bulunduğumuz ana oturturuz. Konuşmak, ‘’geçici bir ölümsüzlük’’ peşinde boşu boşuna koşmaktır. ‘’Ben varım’’ çığlığıdır bu. Sessizlik, zamanla ve sonsuzlukla olan ilişkimizin bilincidir. Aynı zamanda hem sonsuzluktur, hem de bir toz zerrciği. Sessizlik çok boyutlu, çok duyumludur. Konuşma, kategori ve buyurucu üslubuyla, beş duyumuzun ancak bazı deneyimlerini aktarabilir. Sessizlik ise beş duyumuzla algıladıklarımızın toplamıdır, hatta bundan daha fazlasıdır. Sessizlik olanca aczimizle söze dökmeye çabaladığımız bir şeyi, ‘’duyum-ötesi algılama’’ diyebileceğimiz duyumu da içine alır.
Sayfa 40·Kitabı okudu
‘’Garp, Şark’tan çok daha gizemli bir halde kalmış ancak muadil bir merak uyandırmamıştır. ‘’36
‘’Belki de hep varolduğu için duyulmayan bir müzik gibidir.’’
Sayfa 176·Kitabı okudu
‘’En dayanamadıkları şeyse sessizlikti. Çünkü sessizlikte gerçek yaşantılarının nasıl olduğunun farkına varıp korkuya kapılıyor ve hemen gürültüye başlıyorlardı.’’
Sayfa 79·Kitabı okudu
Reklam