görüyorum ki, bir başkasına açabileceğinden daha çok şey düşünüyorsun. durum böyleyse, düşündüklerini asla tümüyle yaşamadığını da biliyorsun demektir, bu da iyi bir şey değil. sadece yaşadığımız düşünceler bir değer taşır.
"Hala bana güveniyorsun." diyen keyifli sesiyle kaşlarımı çattım. "Ne münasebet!" dedim, güldü. "Seni tuttuğum an demirleri bıraktın çünkü düşmene izin vermeyeceğimi iyi biliyorsun."