Haluk Oytun Ünlü

Haluk Oytun Ünlü
@onsilversky
“ Bu dünyada nadiren iki insan birbirini anlıyor...” Goethe
Günaydın sabah sevinci, uykulu gamze,kuyuların rüyası... Günaydın zamamn tanrısı,ağzımda harflenen sonsuzluk, yürüdüğümgökyüzü... Günaydın bulut türküsü, el çırpanağaçlar...
Reklam
Uyandım. Yaşadığıma bir daha şükrettim.Birazdan kalkacaksın. Odan can bulacak.Eşyalar kirpik kirpik uyanacak. Aynan bayramyeri. Su değil, parmakların akacak musluktan.Terlikler ayaklanacak. Giyindiğin her şey teninle sarhoş. Pencere, korunun rüzgârıyla öpecek ensenden. Işık, ışığa karışacak. Ben, bütün bunların ortasında, titreyerek bakacağım sana.İnsan nasıl ağlamaz bu büyük masala. Günaydın, beni doğuran sabah.
HESAPLAR BENDEN Usta bana İKİ yürek arası Biraz sevda sarıver Ama, içinde acı olmasın. Sosunu da mutluluktan sürüver Tadı damağımda kalsın. Yanına bir şişe de şarap aç İstemem çerez falan Mezesi şiir olsun . *** AŞK Cemal Süreya ’dan Özgürlük Nazım ’dan olsun . Savursun küfürleri Can Baba Kötülerin gelmişine geçmişine .. Ataol Behramoğlu *Ne çok hain var* desin bu ülkede . Ve Orhan Veli , İstanbul ’u anlatsın bize Gözleri kapalı .. Özdemir Asaf ’ı da unutma ha .. Anahtar onda . Sonra kalırız dışarda . *** Şükrü Erbaş’ı Abbas Sayar’ı Rıfat Ilgaz’ı ,Ahmet Arif ’i Hele de Hasan Hüseyin, Olmazsa olmazıdır Kavganın direnişin .
Şiir
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde.  Sanki içimde derin bir hiçlik var.
"..Ona acı veren bir gerginlik, bir huzursuzluk vardı içinde; aynı zamanda müthiş bir yalnız kalma isteği. Yalnız kalmak, kendini bu acı dolu gerginliğe en küçük bir çıkış yolu aramadan bütünüyle bırakmak istiyordu. ."
Reklam