Kitap emekli bir bankacı olan Mehmet Taşçı’nın ailesinden uzakta bir oteldeki yaşantısıyla başlıyor.İlk başta günlük şeklinde ilerleyen bir anlatımı var.Karakterimiz aklına ne
gelirse paylaşıyor bizimle.Eski aşkıyla ilgili,sürekli gittiği birahanedeki adamlarla ilgili,Dürnev hanımla ilgili…Ve bu şekilde karakterin gözünden kişilere,olaylara bakabiliyorsunuz.
Çok durağan ve sade bir anlatımı var kitabın.Bir sonraki sayfada ne olucak diye ölüp bitmiyorsunuz ama karakterin geçmişiyle ilgili yeni bi şey öğrenmek ümidiyle sayfaları çeviriyorsunuz.
Çok etkilendiğim bir kitap olmasa da sevdiğim alıntılar bulduğum değerli bir kitap oldu benim için.