“Kendi mutlaklarımızın ötesini asla göremiyoruz ve daha ciddisi,buluşmaktan,karşılaşmaktan vazgeçtik.Bu daimi aynalarda kendimizi tanımadan yalnızca kendimizle karşılaşıyoruz.Eğer kendimizi fark edersek,başkasında yalnız kendimize baktığımızın,çölde tek başımıza olduğumuzun bilincine varırsak,deliliriz.”