Zaman hızlı ama, vakit geçmiyor
öyle ki, bazen yukarıdan attığım öfkeyi
aşağıdan toplayabilecek kadar hızlı çarpan bir kalbim var
okudum,
öfke, yavaş yavaş düşüyormuş aşağıya…
#Seyyidhankömürcü
“Günümüzde insanlar her şeyi hemencecik elde etmek istiyorlar, arzularını canları çektiğinde hiç beklemeden tatmin etmenin peşindeler ama ben onlar gibi değilim, daha eski kafalıyım,geleceği kurmak ve her şeyin zamanla gelişmesini beklemek hoşuma gidiyor.”