Şeyma ORMAN

Şeyma ORMAN
@orman_46
Çağı bilmem ama sen yaşamaya değersin be BEŞİKTAŞK
çocuk gelişimi/Türkçe öğretmenliği
üniversite
Kahramanmaraş, 15 Mayıs 2001
85 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gök öyle yıldızlıydı, öyle aydınlıktı ki, ona bakınca insan ister istemez kendi kendine soruyordu: Böyle bir göğün altında huysuz ve kaprisli insanlar yaşıyor olabilir mi gerçekten?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
”Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum.”
'Öyle bir yara ki üzerinden ne kadar Zaman geçerse geçsin genede canını yakar. Öyle bir yara ki iyileştiğinde bile kanar. Bir daha gülemeyeceğini, asla hafiflemeyeceğini sanarsın. Karanlıkta el yordamıyla ilerler gibi akar hayat... Önünü görmeden , yönünü bilmeden , sadece şu anı kurtararak...:
“Ve bazen hayattır sevmek.. Birini çok uzaktayken bile kalbinde taşıyabilmek...”
"Yine de seviyorum ve nefret ediyorum."