Şeyma ORMAN

Şeyma ORMAN
@orman_46
Çağı bilmem ama sen yaşamaya değersin be BEŞİKTAŞK
çocuk gelişimi/Türkçe öğretmenliği
üniversite
Kahramanmaraş, 15 Mayıs 2001
85 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hepimiz alın yazımıza dargınız, yaşamdan bıkıp bezmişiz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Korkmayacaksın kimseyi kaybetmekten! Bazılarına "hayır" demeyi; bazıları "eyvallah" demeyi bileceksin. Aman o üzülmesin, aman o gücenmesin, o kırılmasın dediklerin bildiler mi kıymetini? Yorma artık kendini, bir şeyi de unutma.Zayıf insanlar intikam alır, güçlü ünsanlar affeder, zeki insanlar umursamazlar."
'Aklım başımda, yalnız ruhum ezgin.'

Şeyma ORMAN

, bir kitap okudu
8/10
·192 syf.·
3 günde okudu
·
2021 9. kitabı
Yusuf Atılgan
7.4/10 · 71,1bin okunma
Dostoyevski "İnsancıklar" adlı kitabında: "Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek.... (Ağlayamadım....)