Yazar ile ilk tanışmam. Kitap fena değil, akıcı ve merak ettirici. Ayfer Tunç tarzı kitap severlere tavsiye ederim.
Kitap 2 ana karakter ve çevresi etrafında dönüyor. Hakan ve Yıldız. Geçmişte travmatik olaylar yaşamış 2 insan. Günümüzde 2 kaybolan.. İkiside geçmişlerine yolculuk yapıyor kitapta ve sonunda kendilerini buluyorlar.
1 negatif düşüncem : Kitapta kahramanların yaşadığı olaylar çok hayatın içinden ancak tümünün 1 kişide olması absürd. Bazı yaşanılan olaylara yok artık dedim. Kişinin kaybolması için bu kadar olay örgüsüne gerek yok.
Daha fazlası spoiler olur. Keyifli okumalar.