Osslleemmm

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
5/10
·140 syf.··
2021 43. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2021 22:43
Zülfü Livaneli 'yi aşırı sevmekle beraber Serenad ve Kardeşimin Hikayesi'nden sonra hep bir boşluk duygusu yaşadığımı itiraf etmeliyim.Evet, bu kitap da çok güzel.. Güzel de işte sanki bir kitap çıkarma kaygısına düşülüp, çalakalem gecistirilmis gibi...Mesaj vermeye çalışmakla kurguyu genişletme çabası arasında ikileme düşülmüş de sorunlar belirlenip, altları kurşun kalemle çizilmiş,o arada hikaye baştan savılmış,bu kadar da yeter denmiş gibi...Ben bu olayı anlayamıyorum...Biz bekliyoruz,sabrediyoruz,gık demiyoruz,hani nerde kaldı diye ağzımızı bile acmiyoruz da...Bu yazarlar,bu en sevdiklerimiz,en çok merakla beklediklerimiz niye bizi bu kadar hüsrana uğratıyorlar acaba?Oldu mu şimdi yani incecik kitap,konu desen uçsuz bucaksız sözde ama kenardan kenardan dolaşılmış, yarım yamalak bi'şi' çıkmış ortaya...Roman diyemem,uzunca bir hikaye belki...Ve sıkı bir okumayla bir saatini almıyor insanın.. Açıkçası hayal kırıklığı yarattı bende...En acilinden şöyle uzun, tumturaklı,merak uyandıran,kafaya takılan bir roman bekliyorum Zülfü Livaneli 'den...Hevesim kursağımda kaldı çünkü... Bekliyorum...
Balıkçı ve OğluZülfü Livaneli · İnkılap Kitabevi · 202436,7bin okunma
Yecho isimli okura yanıt verildi
Osslleemmm
💙

Cüneyt Karaağaç

, bir kitap okudu
7/10
·212 syf.·
5 günde okudu
·
2021 13. kitabı
Hakan Günday
7.8/10 · 5,6bin okunma
Osslleemmm
Bu sözlükle okunan kitaptı değil mi?