Dün gece bir rüya gördüm. Yani görmüşüm. Gerçek sandım. Vallahi o kadar şaşkınım ki...
Ya mesaj atmıştı, "Uyudun mu? "diye.. Kardeşimin yanında uzanıyordum en son, uyuyakalmışım ne bileyim. Müzik sesi de aynıydı. Seni çok özledim, dedi. Gizli gizli yazmış. Tam biz konuşurken "Bekle şarkıyı kapatayım, öyle konuşalım. " Dedim. Tamam ama uzun sürmesin, dedi. Ben şarkıyı gerçekten kapatmışım ve evet telefonda öyle bir şey olmamış bile... O an çok kötü boşluğa düştüm.. Ağlamaya başladım, kardeşim hiçbir şey anlamadı, anlatmaya çalışsam bile o da uykuluydu.. Öyle. Neden anlattım bilmiyorum da. Konu işte.. 🤷🏻♀️😶🌫