Aynen öyleeee!
Eskiler " her halimize şükür" demezlermiş, "iyi olan her halimize şükür" derlermiş. çünkü kötülüğün ve iyiliğin kaynağı bellidir. insan kendi gafletine şükrederse bataklığının sınırlarını genişletir. marifet dua edebilmekte. Kolay şey değildir insanın aciziyetini kabul edip el açması...... 🌸
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyleeee
Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz düş içinde bir düş... Ateşböceğinin Şarkısı
Kitap Alıntısı
"Ve hep kaybettim,tam kazanıyorum sandığımda." Öyle aniden değil azar azar oldu her şey Sanmakla başladı kaybetmeler... Öyleeee....
Demek öyleeee..
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ Evet, Kemal benim. Ama bunu kimseye söylemeyin. Orhan Pamuk , Masumiyet Müzesi sonrası söyleşilerinden biri. 🤔🤨🧐 KafkaOkur - Sayı 64 (Mart 2022) 😒🙄🤔 ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Alıntı
Öyleeee
"Hiç kimse bendeki değişikliğin farkında değildi.Benim hiç uyuyamadığımın,durmaksızın kitap okuduğumun,aklımın gerçeklikten  yüzlerce yıl,on binlerce kilometre uzakta bir yerlerde olduğunun hiç kimse farkına varmadı."
Alıntı