Eskiler " her halimize şükür" demezlermiş, "iyi olan her halimize şükür" derlermiş. çünkü kötülüğün ve iyiliğin kaynağı bellidir. insan kendi gafletine şükrederse bataklığının sınırlarını genişletir. marifet dua edebilmekte. Kolay şey değildir insanın aciziyetini kabul edip el açması...... 🌸
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hiç kimse bendeki değişikliğin farkında değildi.Benim hiç uyuyamadığımın,durmaksızın kitap okuduğumun,aklımın gerçeklikten yüzlerce yıl,on binlerce kilometre uzakta bir yerlerde olduğunun hiç kimse farkına varmadı."