ahmet özdemir

ahmet özdemir
@ozdemrr
Belki de insan en çok kendine başkasıdır...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve insanoğlunun bu hastalığı o kadar üzücü ki ! Sıradanlığını yaldızlı yalanlarla gizlemeye çalışması,iki boyutlu basit ruhunu üç boyutlu bir labirent gibi göstererek pazarlaması o kadar üzüyor ki beni...
Sayfa 257
Manevi bir acının yanında fiziki acının ne önemi var?
MEDENİYET (!)
"Medenîyetten daha kötü birşey varsa, o da medeni olmaya çalışan bir medeniyetsizlik!"
Sayfa 206
"Ben onu zaten hiç anlayamadım, Sözlerine göre değil, hayatımdaki yerine göre değerlendirmeliydim Onu yapayalnız bıraktım, Yaptığı kaprisin bana olan sevgisinden kaynaklandığını düşünemedim . Çiçeklerin günü gününü tutmaz."