Sonlanmamıs Paris gezisini daha çok anlatmış Yavan olmuş Bu kadar arayıştan sonra adamı konuşmaya hiç zorlamamasi çok saçma geldi
O kadar uğraştı kös kös geri döndü gibi oldu İlk kitaptan çok duygulandım Bu hiç öyle değil
İlk kitabı okuduktan sonra bunu edinmek için çok uğraştım ama güzel değil
Kötü tek kelime
Anlamsız cümleler saçma bağlantısız bir anlatım
Anlatım dedimse lafın gelişi anlattığı bir şey yok
Tesadüfen elime geçti Yazarı tanımam Yayınevini bilmem bu işi bıraksalar daha iyi
Hiç beğenmedim.Dil olarak aşırı sade hiç betimleme yok
Ayrıca Diyarbakır li hiç kimseyle konuşmamış mı bu yazar Cümleler çok yapay saçma sapan Şive kullanmamak tercih olabilir ama yine de Diyarbakır da bir konakta hanım ağa olan kadın İzmir li İstanbul lu kadın cümleleri kurmaz Ayrıca Diyarbakır küçük yer gibi saçma bir cümle de var kitapta
Ortaya koyduğu Piraye ne tutarsız biri oldu Ablasının halini kabullenmek zor gelirken kendi beter oldu Tepkisi buz gibiydi Kuma geldikten çocuk olduktan sonra tekrar bir araya geldi eşiyle ve sonlarda yine "Sen artık başkasına dokundun bana dokunamazsin diyor ve bu sırada hamile zaten. Bu ne saçmalık Asla bu beraberlik olmalıydı kumadan sonra. Piraye gibi bir kız için kabul edilemez.Ve sonu ayrıca kötü
Çok güzel bir kitap.İkinci dünya savaşı nda geçen film ve kitapları zaten çok severim Ayşe kulin i zaten çok beğenirim Bitmesin istedim Sadece aklım Peri ve Sami de kaldı anne babaları ne oldu diye
Nazan Bekiroğlu nun Mücella kitabını okumuştum ve çok beğenmemiştim.(yine de yazılışı güzel kitaptı) Bu yüzden biraz tereddüt ederek aldım ama gerçekten çok güzel bir kitap.okumaya değer çok güzel.Bitmesin istedim ama bitti tabi aklımda biraz soru kaldı bir bitmemişlik duygusu kaldı sanki Mesela Hasan beni çok etkiledi birden bire biraz manasizca kaybetti annesini sonra ne oldu nasıl yaşadı merak ettim. Sonra İsmail ve celil hikmet öylece mezari belirsiz mi kaldılar yani Sonra madem Azam ve piruz ölmüyor ve barış oluyorsa neden Settarhan'a yıllar sonra bile bir cevap yazılmamış yerinden yurdundan olan Settarhan hasret çekmiş Her neyse neticede çok iyi kitaptı Şimdi de Kehribar Geçidini heyecanla açacağım