-Zeynepçiğim, çok güzel bir söz var. Yaşlanmak bir dağa tırmanmak gibidir, çıktıkça yorgunluğunuz artar ama görüş alanınız da genişler. Yani yılların yaşam deneyimi insanları daha kolay tanıma becerisini de kazandırıyor.
İnsanın fiziksel yapısı, nasıl yaşaması gerektiğinin bir işaretidir. Eğer sürekli geçmişimize bakarak yaşamamız istenseydi, gözlerimiz ensemizde olurdu! Geçmişteki başarısızlıklarımızın sürekli gözümüzün önünde olması gerekseydi, şakaklarımızda dikiz aynası olurdu!
Akıl her şeyden üstün olmasaydı, vücuttaki en üst noktaya beyin konmazdı!