ozge

ozge
@ozgetunguc
İyi denemeydi Montaigne.
"Biraz daha uyusam ve bütün bu delilikleri unutsam."
Reklam
"Ama ben, ruhumun bütünlüğünde huzur bulacağım, çünkü yaşamamın bir anlamı olacak. Günbatımına bakıp bunun Tanrı'nın işi olduğuna inanabileceğim."
"İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz."
"Her şey eskisi gibi, yalnızca biz öyle değiliz."