ozggekraa

ozggekraa
@ozggekraa

ozggekraa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2021 1. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni Seviyorum demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; "Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
Paltom bile ağır gelirken, Nasıl taşırım Koskoca dünyayı Sırtımda?
İnsanda yaşamınızla ilgili belirlediğiniz kurallara uyma isteği doğuyor.
Edebiyat
...mektubunuzun da dikenleri var elbette, vücuduma batan ve senin yönettiğin dikenler ama senden gelen bir şeye nasıl katlanılmaz ki?
Edebiyat