"Bir zamanlar öylesine saftım ki; yüksek mevkilerde oturan, iyi evlerde yaşayan, öğrenim görmüş ve bankalarda hesapları olan insanları saygı değer kimseler sanırdım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nerede tükettin ömrünü? Bir hareketin hatırası,bir tutkunun işareti,
bir maceranın parıltısı, güzel ve firari bir cinnet geçmişinde bunların hiçbiri yok;
hiçbir sayıklama senin ismini taşımıyor, seni hiçbir zaaf onurlandırmıyor.
İz bırakmadan kayıp gittin; senin rûyan neydi peki?
"...birisi K.'nın üzerinden bıçağı ötekine uzattı, sonra öteki yine K.'nın üzerinden geri uzattı.K. şimdi ona düşen görevin, elden ele uzatılarak üzerinde salınan bıçağı kapıp kendine saplamak olduğunu gayet iyi anlamıştı.Fakat yapmadı bunu, hâlâ özgür olan boynunu çevirerek etrafa bakındı..."