• Sana Şiirler Borçluyum • Affı olurmu bilmiyorum, Sana şiirler borçluyum.. Her şeyi bırakıp geride, Ben önüme bakıyorum.. Tek bir gün özledin mi beni, Andın mı dün'le, bugün'le? Sensiz üşüdüğümü söylemeden önce, Sarıldın mı sevgilim, bana içinde ki sevgiyle? Ben insanlıktan yanaydım, Her zerremle sendeydim.. Sen üzülme sevdiğim, Sana şiirler yazıyorum..
Şu telaşlarım bir bitse diyorum Belki uzaklara giderim Çoktandır gitmek istediğim yollar var Ahmet Arif
Reklam
Bu şiir burada biter Nasılsa anlaşılmaz Çünkü bir sese yankısından başka Kulak veren çıkmaz Çoktan biliyorum bunu.. Karanlıkta gülümsüyorum son kez Böyle anımsa beni Ahmet Erhan
Şiir
-Karlı Dağlar Talas’ta
Hele çıksam şu Talas’ın dağına, Karşı duman esse dertli bağrıma, Yar dedim, bağrımı deşip de geçti, Belli mi olur ne zaman güleceğim? Ateş düştüğü yeri yakıp kavurdu, Kalkın gidelim şuradan, yakın Çukurova... Sülaleye düşen ateşi yem bilip, Çıkarları uğruna bizi birbirimize kattılar. Dost mu gardaş mı bilmediler, Közümüze har olup yaktılar. Gözümüzdeki yaş gözümüzde kaldı, Nere gidem ben bu belalı başımla? Düşman kesildi başımıza gardaş, amca, dost dediğimiz, Nere gidem, kendimi nerelere vuram? Bağrım yanıyor, zoruma gidiyor ettikleri, dedikleri, Biz sustukça zehri bağrımıza bağrımıza saldılar… “Ben yazı yaşayamadan kışı yaşadım, Siz bunu fırsat bilip ortalığı viran ettiniz..” -turna 26.06.2026
Şiir
nerede görsem tanırım; yıllarca yankı arayıp ses gelince irkilen bir kalbi.
Döneceksin Biliyorum, Delal Bir kapı kapandı, evet, rüzgarı kaldı odada, Adımların uzaklaştı ama ayak izlerin hala burada. Gidişin bir vedadan çok, uzun bir mola gibi, Yarım kalan bir şarkı, dudağımda asılı duran mısra gibi. Delal; Gözlerin arkada kaldı, gördüm giderken, İçindeki o gizli pusulayı koparamadın benden. Şimdi yollar seni yoracak, yabancı eller üşütecek, Biliyorum, o tanıdık sıcaklık seni yine bana getirecek. Delal; Sana "kal" demedim, çünkü gitmen gerekiyordu, İnsan bazen kaybolmadan yönünü bulamıyordu. Ama içimde öyle mağrur, öyle emin bir his var: Bu ayrılık, kavuşmaya giden en uzun yol kadar. Bekliyorum seni Delal… İçimde ne bir öfke, ne de geç kalan bir telaş, Sadece yokluğun vuruyor kıyılarıma, gözlerimde biriken yaş. Şimdi her sokak lambası seni fısıldar, her rüzgarda kokun gizli, Zaman bile silemez içime kazıdığın o derin, o silinmez izi. Sen orada yabancı kollarda üşürken, ben burada eksileceğim, Ama her gece sabaha döner gibi, seni yine aynı aşkla bekleyeceğim. Yüreğindeki o son yangın seni bittiğin yerden yakıp kavurduğunda, Bavulunda ağır bir özlem, gözlerinde darmadağın bir pişmanlıkla... Döneceksin, en çok ait olduğun o limana. Delal; İşte o gün, ayak bastığın her yer çiçeklenecek,
Aşk
Reklam
Reklam